Wings of WWII
Η ιστορια της Ελληνικης Πολεμικης Αεροποριας κατα την διαρκεια του Β Παγκοσμιου Πολεμου
Αριθμος Επεισοδιων: 4
Διαρκεια επεισοδιου: 45-50 λεπτά

Ημερομηνια: 2024-2025

ΣΕΝΑΡΙΟ: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΠΑΛΑΒΟΥΖΗΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΗΜΑΛΛΗΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΟΥΛΟΓΗΣ
ART DIRECTION: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ

Στα Φτερα του Β' Παγκοσμιου Πολεμου


Τα «Φτερά του Β Παγκοσμίου Πολέμου» έρχονται ως sequel να συμπληρώσουν την πολύ πετυχημένη σειρά «Στα Φτερά του Α Παγκοσμίου Πολέμου», με μια νέα ματιά, διαφορετική στην απόδοση της ιστορίας. Με νέες τεχνικές και νέα, σύγχρονη ματιά σε όλα τα συστατικά της παραγωγής.

Αγωνας ανισος, παρατολμες επιχειρησεις, σκληρες αντιπαραθεσεις, σελιδες ηρωικες, που γραφτηκαν στους ουρανους της Ελλάδας απο το 1940 εως το 1944.

BRANDING - KEY ART

Ακολουθώντας την φιλοσοφία της παραγωγής του sequel, το νεο λογότυπο μοιάζει γνώριμο. Αντλώντας έμπνευση απο αυτο της original σειράς, το λογότυπο αποκτά νέα πνοή με την Futura Now να δίνει μια φρέσκια διάσταση στην ιστορική γραμματοσειρά.

Storytelling

Βοηθός στην αφήγηση της ιστορίας (δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την έκφραση «παρουσιαστής») είναι ο σεναριογράφος Πασχάλης Παλαβούζης. Εμφανίζεται ως συνεντευξιαζόμενος σε σημεία και διευκολύνει τη μετάβαση από θέμα σε θέμα.

Σκηνοθεσια

Ο σκηνοθέτης μας Δημήτρης Χατζημαλλής («Στα Φτερά του Α ΠΠ» - «Ατσάλινη Ιστορία» - «Σε μια Νέα Πατρίδα») και η ομάδα μας συνέλεξαν τα πολυτιμότερα συστατικά της μοντέρνας αφηγηματικής τέχνης.

Αγωνας ανισος, παρατολμες επιχειρησεις, σκληρες αντιπαραθεσεις, σελιδες ηρωικες

Φωτογραφια

// ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Επιλέξαμε κάδρα για τις συνεντεύξεις που εστιάζουν στον χώρο, που ως συνήθως είναι εμβληματικός ή αποτελεί τοπόσημο που εμπλέκεται στην ιστορία. Αφήνουμε την προσοχή του τηλεθεατή να περιπλανηθεί στο «άδειο» κάδρο που έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο (συνεντευξιαζόμενο). Η αφήγηση είναι ξεκούραστη. Όλες οι κάμερες είναι σταθερές εκτός από μία, που κάνει slide με μια απαλή – αργή κίνηση μεταφέροντας την ηρεμία και σπάζοντας την μονοτονία του σταθερού κάδρου.

// ΠΛΑΝΑ: Αργές, σταθερές κινήσεις (όπου υπάρχει κίνηση), σταθερά κάδρα που εστιάζουν στο αντικείμενο. Γωνίες λήψεις που συμβαδίζουν με την όλη αισθητική. Έτσι επιλέξαμε την συνοχή του σημείου της συνέντευξης, με την ιστορία που αναφέρει ο συνεντευξιαζόμενος. Άλλα σημεία συνεντεύξεων θα επιλεχθούν ανάλογα με το θέμα του συνεντευξιαζόμενου.


//ΕΝΑΕΡΙΑ ΠΛΑΝΑ: Η χρήση του drone στην παρούσα παραγωγή είναι απαραίτητη μόνο για την σήμανση των γεωγραφικών σημείων που διενεργείται η ιστορία μας (εγκαταλελειμμένα αεροδρόμια που φαίνονται πλέον μόνο από τον αέρα. Δεν θα υπάρχει υπερβολή στην χρήση τους. Σχεδόν ακίνητες εικόνες από τοπόσημα ή γεωγραφικά σημεία που τονίζουν το θέμα, παραλείποντας κινήσεις εντυπωσιασμού και υπερβολής.
// GRADING: Η χρωματική παλέτα είναι υποτονική, με ουδέτερους τόνους & complimentary χρωματα. Ξεκούραστα και ταυτόχρονα δυνατά. Ο φωτισμός στο πρόσωπο του ομιλητή είναι απαλός, αναδεικνύοντας τα χαρακτηριστικά του χωρίς έντονες σκιές, ενώ το φόντο σκοτεινιάζει, δίνοντας μια αίσθηση βάθους. Αυτή η τάση προς πιο filmic χρώματα είναι πολύ δημοφιλής στη σύγχρονη σκηνοθεσία και post-production, προσδίδοντας στο ντοκιμαντέρ μια πιο καλλιτεχνική και σύγχρονη αίσθηση.
// FORMAT: Το 2.35:1 aspect ratio χρησιμοποιείται κυρίως σε ταινίες του κινηματογράφου, προσδίδοντας ένα πιο κινηματογραφικό ύφος στο ντοκιμαντέρ. Αυτό δίνει έμφαση στην ποιότητα της εικόνας και προσθέτει έναν αέρα "μεγαλύτερης παραγωγής," κάνοντας το υλικό να ξεχωρίζει από τα συνηθισμένα τηλεοπτικά formats. Το μεγαλύτερο εύρος του καρέ τραβά τον θεατή βαθύτερα στην εικόνα, κάνοντάς τον να νιώσει πιο αφοσιωμένος στην ιστορία που διηγούμαστε

ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΑ

Τα τυπογραφικά treatments μελετήθηκαν ώστε να εξασφαλίσουν αναγνωσιμότητα σε όλα τα μεγέθη (απο 4Κ σε οθόνη κινητού) με το τυπογραφικό παιχνίδι μεταξύ της Futura Now και της Bergen Mono να προσδίδουν σοβαρό αλλα και συνάμα φρέσκο χαρακτήρα.
Για σχεδόν 90 χρόνια, η Futura του Paul Renner ήταν τόσο δημοφιλης όσο και ευέλικτη—από παιδικά βιβλία μέχρι περιοδικά μόδας μέχρι την πλακέτα στη Σελήνη. Η Futura είναι ένα τυπογραφικό εικονίδιο. «Φέρνει λίγη πολύ αναγκαία ανθρωπότητα πίσω στον κόσμο των γεωμετρικών sans serifs», λέει ο Steve Matteson, Creative Type Director της Monotype που ηγήθηκε της ομάδας σχεδιασμού. «Παρά τη φήμη του ως η απόλυτη μοντέρνα γραμματοσειρά, η Futura Now είναι εκπληκτικά ζεστη», εξηγεί.
H Bergen Mono είναι μια ευέλικτη, διαχρονική monospaced γραμματοσειρά. Σύμφωνα με την παράδοση της οικογένειας γραμματοσειρών Bergen, το Bergen Mono συνεχίζει την κληρονομιά ενώ παρουσιάζει κάτι νέο. Διατηρώντας την αναγνωσιμότητα και την προσωπικότητα του Bergen Sans και του Bergen Text, φέρνει τη γοητεία των μονοδιάστατων γραμματοσειρών στο μοντέρνο ντιζάιν τοπίο. Είτε πρόκειται για έντυπο είτε για ψηφιακό, έχει κατασκευαστεί για να υπερέχει και να κάνει μια δήλωση.

ΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Ακολουθούμε πιο σύγχρονη ματιά και εφαρμόζουμε νέους τρόπους οπτικοποίησης του brand. Χάρη στις μινιμαλ, γεωμετρικές γραμματοσειρές οι τίτλοι: Chapters, Lower Thirds, Timeline, Captions αποκτούν σύγχρονη αισθητική.
// Chapters: Γραφικά στοιχεία που διαφοροποιούν την θεματολογία
// Lower Thirds: Bold γεωμετρική τυπογραφία
Καθιστούν το περιεχόμενο εξαιρετικά ευνάγνωστο
// Timeline: Γραφικά στοιχεία που παραθέτουν χρονικό / τοπικό προσδιορισμό
Storyboard με states του animation
Τελος του animation
// Chapters: Eναλλακτικός τρόπος εμφάνισης των chapters
// Captions: Παρέχουν σημαντική πληροφορία σε ευανάγνωστη μορφή
// Έγγραφα & άρθρα: Παρουσιάζουμε και τονίζουμε πληροφορίες σε έγγραφα & άθρα της εποχής
// Χάρτες: Inspiration για το ύφος και την αισθητική των χαρτών
// Slideshow: Μέρος του αρχειακού υλικού “προβάλλεται” στον τηλεθεατή. Φιλμάκια της εποχής “ρολάρουν” και συστήνουν ενα οπτικό παιχνίδι.

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ο Γιώργος Ξουλόγης (συνθέτης της μουσικής των Φτερών του Α ΠΠ) έχει συνθέσει μουσική για πάνω από 20 ταινίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Και αυτή την φορά θα αποδώσει με την μουσική του το δράμα, τον ηρωισμό, την ένταση, τις μάχες, τις νίκες και τις ήττες με διάφορα μουσικά θέματα, χαλιά και άλλα ηχητικά elements

Voice-over

Ο Δημήτρης Σαββάκος είναι ραδιοφωνικός παραγωγός με βαθιά – εκφραστική φωνή. Το ύφος της εκφώνησης θα βοηθήσει τον τηλεθεατή να «μπει» ευκολότερα στην ιστορία

Οπτικοποιηση

Το πλουσιο φωτογραφικό αρχείο μας δίνει την δυνατότητα να δώσουμε νέα ζωή στο υλικό

Φωτογραφικες συνθεσεις

Τα "ψηφιακά κολάζ" βοηθούν στο να πούμε την ιστορία μας και να εντείνουμε το στοιχείο storytelling

Parallax

Σε φωτογραφίες που μας επιτρέπει η τεχνική τους αρτιότητα θα εφαρμόσουμε την τεχνική Parallax όπως είχαμε εφαρμόσει και σε άλλες μας παραγωγές. Επιπλέον, φωτογραφίες αποκαταστούνται, επιχρωματίζονται και αποκτούν πνοή μεσω των Parallax
Next Project
A New Homeland